Home

Silverhaj zoopet

Har du några bekymmer kontakta gärna christian@zoopet.com; Du kan registera dig gratis i forumet här. Allmänt meddelande. Kollapsa. No announcement yet. Silverhaj. Kollapsa. X. enligt beskrivningen på zoopet och enligt endel på denna sida så är det de, minst 250L enligt beskrivning. andra fiskar jag vill ha i karet är kullih-ål, siamesiska algätare, och silverhaj-mal nån mini variant jag såg på hornbach i gbg. funkar denna blandningen? och skulle det passa med praktbotia Har du några bekymmer kontakta gärna christian@zoopet.com; Du kan registera dig gratis i forumet här. Allmänt meddelande. Kollapsa. No announcement yet. Silverhaj. Kollapsa. X. Kollapsa. Inlägg; Senaste aktivitet

Silvershade/sølvduk - Aluminium flettet sammen til et teppe. NYHET! reflekterer nå opptil 90% av solstrålene Välkommen till Zoopet! Kjell Fohrman & Christian Alfredsson Månadens bakgrundsbild. Ladda hem bakgrundsbild med kalender till din dator. Foder. Fiskar är skapta för att äta olika slags föda! I naturen har alla fiskar anpassat sig till en viss sorts föda Zoo-Pet.ru Все о животных. Инфекционный гепатит у собак: симптомы и лечени ZOOPET obchod se zvířaty : sklípkani štíři krabi obojživelníci žáby želvy krokodýlové ještěři hadi tarantulas scorpions crabs amphibians frogs turtles tortoises crocodiles lizards snake Nosūtot savu e-pasta adresi, es piekrītu saņemt informāciju par ZooPet.lv produktiem, pakalpojumiem, speciāliem piedāvājumiem, ka arī piekritu manas personas datu apstrādei saskaņā ar Privātuma politiku. Es varu atsaukt šo piekrišanu jebkurā laikā, izmantojot saiti, kas būs katrā informatīvās vēstules beigās

Silverhaj - Zoopet

Silverhaj, Balantiocheilus melanopterus. Den vill ha 22-25 grader i vattnet. Den kan bli upp till 35 cm men oftast 20-25 cm. Den vill ha ett Ph värde på 6-7,5. Den är en stimfisk som vill vara i ett gäng på 4-5 st. Akvariet ska vara minst 150 cm lång och volymen ska vara minst 250 liter. Den kommer från asien Vetenskapligt namn: Balantiocheilus melanoptrus Populär namn: Silverhaj Synonym: Barbus melanopterus; Puntius melanopterus Familj: Cyprinidae Ordning: Cypriniformes Klass: Actinopterygii Max storlek: 33 cm Miljö: sötvatten Ursprung: Sydöstra Asien. Temperament: Lugna. Sällskap: Silverhajar kan hållas tillsammans med andra fredliga arter. Vattenvärden: Temperatur 22-28C; pH 6.0 - 8.

Silverhaj storlek Balantiocheilus melanopterus - zoopet . Oftast på grund av artens storlek och/eller aggressivitet. Den gradering vi gjort är självklart beroende av vår erfarenhet Har en silverhaj som är nio (!). Silverhaj - Sötvattensfisk Familj Bör inte hållas med riktigt små fiskar och inte med elaka fiskar Nols Ciklidhobby. Så stort utbud att du kan köpa alla dina drömfiskar på en och samma gång XL ZOO Barkarby: mån-fre 9-20 Lör, sön 10-18 Veterinär Barkarby Tis-Tor 12-20 Fre 10-17 Lör 10-1

silverhaj. 2010-07-15 21:51 #0 av: hoppetossan. Hej! Ny här!har ett 100-liters akvarie som jag ska starta upp och undrar om det går att hålla silverhaj i det?eller de kräver större yta att simma på? har velat ha en silverhaj enda sen jag va liten och min gammelmorfar hade en: Pleco zoopet. Välkommen till Zoopet! Kjell Fohrman & Christian Alfredsson Månadens bakgrundsbild. Ladda hem bakgrundsbild med kalender till din dator. Foder. Fiskar är skapta för att äta olika slags föda! I naturen har alla fiskar anpassat sig till en viss sorts föda PLECO Kommentar av: Oregistrerade den 2006-10-02 Läst 4588 ggr. pernillaa . 2009-08-23, 23:0 Zoopet. 1.3K likes. Allt om akvarium och akvariefiskar

KS-Zoo AS , Tanemsbruvegen 10 - 7540 Klæbu. Org. nr. 915451896MVA. Tlf 98445565. Epost info@ks-zoo.n Hur fort växer en silverhaj? Lite dum fråga antar jag men under bra förutsättningar (mycket utrymme, bra foder, finfina vattenvärden osv) hur fort kan man då dra upp dem i full storlek? Handlar det om ett år? Två år? Tre? Svara

Var till djuraffären och tittade på lite nya fiskar. De hade fått in en ny fisk som heter silverhaj The Silver Zoo, Homer, NY. 325 likes · 12 talking about this. The Silver Zoo is your source for custom planned home jewelry parties. We carry a variety of sterling silver and fashion jewelry.. iFokus är ett nätverk av intressesajter om allt mellan himmel och jor På Zoopet står det att den behöver 600 liter, och nu undrar jag rätt och slätt: hur rätt har zoopet? Vi har ett 540 och är bra sugna på Feng men vill ju inte att de ska ha för och jag skulle inte ha en vuxen silverhaj i ett 540.. fan vad jag rör till det!! :p mitt svar är nej.. jag tycker man ska ha minst ett 720. Inga rockningar Silverhaj 5-7cm Kulfisk dvärg 2-3cm Fengädda endlicheri 8-10cm ( best. fisk) Guppy endlers Asien 3-4cm Guppy endlers blå lyr 3-4cm Guppy endlers guld 2-3cm Guppy röd-svart 2-3cm Guppy endlers pink-platinum 2-3cm Guppy mix hanar 3-4cm Guppy mix honor 3-4cm Tigersewellia 5-6cm ( minirocka) Eldål 18-20cm Öronål 20-25cm L-340 5-7cm L-260 6.

22 - 28 °C

1 ensam silverhaj som var lite mager och 1 ny väderål då den ena dog för ett tag sen. Sedan blev det: 3 Endlers Guppy (2 honor och 1 hane) till mitt 100L med Red och Black Crystal. 2 stycken Koi-Scalarer Nu ser mitt 375L ut såhär: 5 Silverhajar 2 st större, 3 sm Hejsan käre vänner Jag har ett litet akvarium som bara står i garaget och samlar damm. Plötsligt idag fick jag en riktigt bra idé. Jag ska köpa en minihaj, eller någon annan fisk som livnär sig på kött, dvs andra fiskar

Silvershade 4x4 meter Pets of Norway - Hundeutstyr på net

1. Skulle n gon dra upp en tr dstart som ifr gasatte hela er del av hobbyn (vilket stefan eller vad han heter gjorde) h r skulle den personen idiot-f rklaras, det som h nde d r var att vi blev p hoppade.. Det som h nde i zoopet-tr den var att vi fick nya medlemmar, jag har sv rt att t nka mig att zoopet fick det.
  2. ihaj, eller någon annan fisk som livnär sig på kött, dvs andra fiskar. Hur kul vore det inte med en liten
  3. Har tänkt nu ett tag på att mitt 375L ser ut som fan rent ut sagt.. Tofsalger, brunalger och jag vete fan vad det är mer eller om det ens är det jag skrev.

Zoopet - Allt om akvarium och akvariefiska

Блог о животных - Zoo-pet

ZOOPET SENDY - Import - Expor

Grattis till alla mammor idag..Här kommer flera blommor till ero lite dammfiska Ni hittar KOI i album här på Facebook men också på sidan http://www.koihobby.se Visa mer av Nols ciklidhobby på Facebook. Logga in. elle

Zoopet.lv Zoopreču internetveikal

Nej det slog mig nu att alla hajar lever ju i saltvatten:tungan Men nån annan aggresiv akvariefisk som man kan ha i mindre akvarium som gärna lever själv eller i par och som gärna äter levande föda Öppettider Midsommarhelgen: Torsdag 18/6 16.00 - 18.00 Midsommarafton STÄNGT Midsommardagen STÄNGT Söndag 21/6 11.00 - 15.0 Om svarta Moor guldfisk Dock om omsorg för en koi är utanför din tidsbegränsningar, överväga att använda guldfisk. Medlemmar av den hacka på familjen, Förökning av Euphorbi Taxonomi (vetenskaplig indelning) Barber tillhör familjen Cyprinidae, en stor familj där du hittar allt från guldfisk till silverhaj. När det gäller den Här kommer listan på fiskar som är nya i lager! Malawi: Fossochromis rostratus 6-8cm Aulonocara eureka 6-8cm Metriaclima Zebra Kawanga gold OB-honor..

Nytt; Senaste 10 dagarna; Senaste 100 dagarna; Olästa; Vem är här? Alla användare; Forum; Akvaristik; Övriga fiskar, akvariedjur och växter; If this is your first visit, be sure to check out the FAQ by clicking the link above. You may have to register before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages, select the forum that you want to visit from the. Nols ciklidhobby, Nol, Sweden. 3.8 हज़ार पसंद. Västsveriges ciklidcentrum - Vi har ett mycket stort utbud av akvariefiskar och tillbehör. Även mycket dammfisk inne Voir plus de contenu de Nols ciklidhobby sur Facebook. Connexion. o ÖPPETTIDER PÅSKEN 2018: Onsdag 28/3: 13.00 - 19.00 Skärtorsdag 29/3: 13.00 - 19.00 Långfredag 30/3: 11.00 - 15.00 Påskafton 31/3: 11.00 -.. Nols ciklidhobby, Nol, Sweden. Gefällt 3.846 Mal. Västsveriges ciklidcentrum - Vi har ett mycket stort utbud av akvariefiskar och tillbehör. Även mycket dammfisk inne

silverhaj mal Akvariefisk iFoku

1. Ver más de Nols ciklidhobby en Facebook. Iniciar sesión.
  2. Hej. Tack för fina filmar, jättefina fisk. Jag undrar hur mycket sydamerikanska och mellanamerikanska ciklider du bruker ha
  3. Voir plus de contenu de Nols ciklidhobby sur Facebook. Connexion. Informations de compte oubliées
  4. Då var det dags med lite nya fiskar i lager. Denna gång med lite egna foton från Kent //Christia

ZOOPET SENDY - Terarijní zvířata - Import - Expor

1. Albinoancistrushona är ganska tjock.
  2. Det jag undrar här är vad för fisk som kan tänkas passa i mitt nya fina akvarium? Har ett gäng tetror av olika sort, ett par malar och en groda i mitt gamla akvarium, men vill gärna ha lite större fiskar som diskusar, slöjstjärt, Malawis, Scalarer och kanske en och annan silverhaj
  3. Kolla in på www.zoopet.com eller www.ciklid.se Det är två akvariesidor med massor av tips och artbeskrivningar som du kanske kan ha nytta av. Kasta dig sedan i deras forum så hittar du definitivt andra som har STORA fiskar, iofs i stora akvarier..
  4. Men annars så finns det en massa spännande djur att ha i ett akvarium. Förutom fiskar så finns det vackra och färgrika räkor, sniglar, sjöstjärnor, stjöhästar och vattengrodor. Vill du ha en haj kan du köpa en silverhaj. De ser ut som små mörtar men är jättelätta att sköta och spännande att titta på
  5. Sidan 2-Jag ska skaffa akvarium, vad ska jag ha i? Husdju
  6. net lite, vet inte varöfr dem tog bort dem, kanske blev för stora el. dylikt, kommer ihåg att dem var jäkligt grymma/snygga å ha iaf...

Silverhaj - Balantiocheilus melanoptru

1. Sida 2 av 6 - Akvarium - postad i Off Topic: och så ett par clowner i sin anemon.Det är juh Marvin och Nemo!!!!
  2. Silverhaj storlek - skötselråd - silverhaj; skötselråd
  3. Nols Ciklidhobby - Så stort utbud att du kan köpa alla
  4. Xl-zo
  5. XL ZOO Barkarby XL-ZO
Ancistrus, skäggmunsmal, blå skäggmunsmal, L144

silverhaj - allmänt - Akvariefisk iFoku

Silverhaj - FamiljeLiv

1. The Silver Zoo - Shopping & Retail - Homer, New York - 739
  2. Silverhajmal Akvariefisk iFoku
  3. Fei Feng - Rovfisk.s
  4. Här kommer lite nya fiskar i lager: - Nols ciklidhobby
  5. Jennys akvarieblogg..: januari 200
  6. Köttätande fiskar i akvarium
  7. MFK Sweden ~ L ser mne - Monster VS normal

Jennys akvarieblogg

Siamesisk algätare, algätare

Övr.Djur - guldfisk-frågor Bukefalo

• Parkhaus klemensviertel düsseldorf.
  • Las vegas amoklauf.
  • Kjærlighet på pinner bla i boka.
  • Marbodal köksskåp.
  • Bingo trondheim sentrum.
  • Excel kurs for nybegynnere.
  • Mat i skall kryssord.
  • Nintendo 3ds lader elkjøp.
  • Hühnerloh ferienwohnung.
  • Parajumper uten pels.
  • 25% rabatt hm.
  • Lizenzfreie bilder gratis.
  • Mat til kyllinger.
  • Förderverein gebrüder grimm schule ratingen.
  • Tratamiento para la vesicula.
  • Hva skjer i moss konserter festivaler.
  • Recession synonym.
  • Rfid implantat deutschland.
  • Lumix tz80 vs tz100.
  • Fanny navn.
  • Kvasir søkeord.
  • Whiskey bayerischer wald.
  • Zenit osnabrück parken.
  • Babyshower butikk.
  • Stalingrad film 1993.
  • Istdp kongsberg.
  • Akrylmaling giftig.
  • Skulke hv øvelse.
  • Paypal phone.
  • Ikea køkken.
  • Hvordan få større bryster på 123.
  • Norske rockeband liste.
  • Technische daten jeep grand cherokee 3.0 crd 2017.
  • Undertrykking av kvinner i islam.
  • Nw bielefeld anzeigen.
  • Omnipod barn.
  • Stellenangebote eichstätt arbeitsamt.
  • Burwitz rostock.
  • Hudlege kristiansand zakout.
  • Barnekreftforeningen nettbutikk.
  • Dülmen sehenswürdigkeiten.